Privacybeleid

Gegevensbeschermingsbeleid voor klanten, potentiële klanten en partners

1 Algemene bepalingen

Preambule

Verordening (EU) 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van persoonsgegevens (hierna “RGPD”), stelt het wettelijke kader vast dat van toepassing is op de verwerking van persoonsgegevens. Deze tekst versterkt de rechten en plichten van voor de verwerking verantwoordelijken, verwerkers, betrokkenen en ontvangers van gegevens. Vervolgens, en om de wijzigingen door te voeren die door de RGPD zijn aangebracht, is wet nr. 78-17 van 6 januari 1978, bekend als de Wet Bescherming Persoonsgegevens, gewijzigd bij wet nr. 2018-493 van 20 juni 2018 en bij besluit nr. 2018-1125 van 12 december 2018 met betrekking tot gegevensbescherming. Dit beleid wordt uitgevoerd door het Office de Tourisme Beaune & Pays Beaunois (hierna “de organisatie” genoemd), waarvan de belangrijkste activiteiten zijns de ontwikkeling van het toeristische aanbod, de promotie van toeristische bestemmingen en de marketing van het toeristische aanbod van de gemeente Beaune. In het kader van onze activiteiten verwerken we persoonsgegevens van onze klanten, partners en potentiële klanten. Voor een goed begrip van dit beleid wordt gespecificeerd dat :

  • Klanten zijn alle natuurlijke personen of rechtspersonen die een contract van welke aard dan ook hebben afgesloten met onze organisatie, met dien verstande dat onze organisatie als doel heeft te werken met het grote publiek;
  • Partners zijn alle natuurlijke of rechtspersonen die werkzaam zijn in de toeristische sector en die een relatie hebben met onze organisatie, zoals lokale toeristische professionals, vakantiedistributeurs, lokale overheden en hun verenigingen of institutionele partners;
  • Prospects zijn potentiële klanten of contactpersonen die reclameboodschappen van onze organisatie ontvangen en van wie de gegevens direct via contactformulieren, evenementen of indirect via een van de partners van de organisatie zijn verzameld.

Doel en reikwijdte

Dit beleid voor de bescherming van persoonsgegevens is van toepassing op de verwerking van de persoonsgegevens van onze klanten, partners en potentiële klanten. Het doel van dit beleid is om te voldoen aan de informatieplicht van onze organisatie en om de rechten van klanten, partners en potentiële klanten met betrekking tot de verwerking van hun gegevens te formaliseren. Dit beleid heeft alleen betrekking op de verwerking waarvoor wij verantwoordelijk zijn en op gegevens die als “gestructureerd” worden omschreven. De verwerking van persoonsgegevens kan rechtstreeks door onze organisatie worden beheerd of via een onderaannemer die specifiek door onze organisatie is aangesteld. Dit beleid is onafhankelijk van enig ander document dat van toepassing kan zijn binnen de contractuele relatie tussen ons en onze klanten of partners. We verwerken geen gegevens van onze klanten, partners en potentiële klanten als deze geen betrekking hebben op persoonsgegevens die door of voor onze diensten worden verzameld of in verband met onze diensten worden verwerkt en als deze niet voldoen aan de algemene beginselen van de GDPR. Elke nieuwe verwerking, wijziging of verwijdering van bestaande verwerkingen zal onder de aandacht worden gebracht van klanten, partners en prospects door middel van een wijziging van dit beleid.

2 Klantgegevens

Soorten verzamelde gegevens

Niet-technische gegevens (afhankelijk van gebruik)

  • Identiteit en identificatie (burgerlijke staat, achternaam, voornaam)
  • Contactgegevens (e-mail, postadres, telefoonnummer)
  • Beroepsleven/persoonlijk leven waar nodig
  • Transactiegegevens (bedrag en datum van transacties)

Technische gegevens (afhankelijk van gebruik)

  • Verbindingsgegevens (IP-adres, logbestanden)
  • Browsergegevens (cookies, tracers, kliks)

Herkomst van gegevens

Wij verzamelen de gegevens van onze klanten van :

  • Gegevens verstrekt door de klant (papieren formulier, bestelformulier, contract, visitekaartje);
  • Elektronische formulieren ingevuld door de klant;
  • Gegevens die online zijn ingevoerd (website, sociale netwerken);
  • Inschrijvingen voor evenementen die we organiseren;
  • Databases die door meerdere partners worden gedeeld, door al deze partners worden gevoed en gebruikt;
  • Uitzonderlijke huur of aankoop van databases;
  • Communicatie van contacten via gespecialiseerde bedrijven of partners van onze organisatie.

Doeleinden en rechtsgrondslag

Afhankelijk van het geval verwerken we de gegevens van onze klanten voor de volgende doeleinden en op basis van de volgende rechtsgrondslagen:

  • Beheer van klantrelaties (uitvoering van precontractuele of contractuele maatregelen);
  • Verkoop van toeristische vakanties rechtstreeks of via distributiepartners (uitvoering van precontractuele of contractuele maatregelen);
  • Beheer van evenementen die we organiseren (legitiem belang van onze organisatie om onze activiteit te promoten);
  • Versturen van nieuwsbrieven of nieuwsfeeds (legitiem belang van onze organisatie om haar activiteit te promoten);
  • Het verbeteren van onze diensten (legitiem belang van onze organisatie om haar diensten te verbeteren);
  • Voldoen aan onze administratieve verplichtingen (wettelijke verplichting);
  • Animatie van sociale netwerken (legitiem belang van onze organisatie om onze activiteit te promoten);
  • Het uitvoeren van statistieken (legitiem belang van onze organisatie om de activiteit van haar klanten te analyseren).

Bewaartermijnen

Hoe lang we de gegevens van onze klanten bewaren, wordt bepaald in het licht van de wettelijke en contractuele verplichtingen die op ons rusten en, bij gebrek daaraan, volgens onze behoeften en in het bijzonder in overeenstemming met de volgende principes: Verwerking en bewaartermijn

  • Contracten afgesloten met klanten
    • 5 jaar vanaf het einde van de contractuele relatie.
    • 10 jaar voor contracten van meer dan 120 euro die elektronisch zijn afgesloten.
  • Commerciële correspondentie (bestelbonnen, leveringsbonnen, facturen, enz.)
    • 10 jaar vanaf het einde van het boekjaar.
  • Gegevens verwerkt voor klantenwerving
    • 3 jaar vanaf het einde van de commerciële relatie (vanaf het einde van een contract) of vanaf het laatste contact van de klant (verzoek om documentatie, klikken op een link in een e-mail, etc.).
  • Bankgegevens
    • Worden verwijderd zodra de transactie is voltooid, tenzij de klant hier uitdrukkelijk mee instemt.
    • Als de transactie wordt betwist: opgeslagen gedurende 13 maanden na de datum van debitering.

Na de vastgestelde perioden worden de gegevens verwijderd of na anonimisering bewaard, met name voor statistische doeleinden. Ze kunnen worden bewaard voor precontentieuze en gerechtelijke doeleinden. Klanten worden eraan herinnerd dat het wissen of anonimiseren van gegevens onomkeerbaar is en dat we ze daarna niet meer kunnen herstellen.

3. partnergegevens

Soorten verzamelde gegevens

Niet-technische gegevens (afhankelijk van het gebruik)

  • Identiteit en identificatie (burgerlijke staat, achternaam, voornaam)
  • Contactgegevens (e-mail, postadres, telefoonnummer)
  • Beroepsleven waar nodig
  • Transactiegegevens (bedrag en datum van transacties)

Technische gegevens (afhankelijk van gebruik)

  • Verbindingsgegevens (IP-adres, logs)
  • Browsergegevens (cookies, tracers, kliks)

Herkomst van gegevens

We verzamelen gegevens van onze partners met behulp van :

  • Informatie die rechtstreeks via onze partners wordt verzameld;
  • Elektronische formulieren ingevuld door partners;
  • Inschrijvingen op onze online diensten (nieuwsbrief, sociale netwerken).

Doeleinden en rechtsgrondslagen

Afhankelijk van het geval verwerken we de gegevens van onze partners voor de volgende doeleinden en op basis van de volgende rechtsgrondslagen:

  • Beheer van de partnerrelatie (uitvoering van precontractuele of contractuele maatregelen);
  • Verzenden van nieuwsbrieven of nieuwsfeeds (gerechtvaardigd belang van onze organisatie om haar activiteit te promoten);
  • Beheer van evenementen die we organiseren (beurzen, workshops, enz.) (legitiem belang van onze organisatie om haar activiteit te promoten);
  • Opleidingsactiviteiten voor dienstverleners van partners (uitvoering van precontractuele of contractuele maatregelen);
  • Zoeken naar distributiepartners (legitiem belang van onze organisatie om haar netwerk van distributiepartners te ontwikkelen);
  • Productie van statistieken (legitiem belang van onze organisatie om de activiteit van haar partners te analyseren).

Bewaartermijnen

Hoe lang we de gegevens van onze partners bewaren, wordt bepaald in het licht van de wettelijke en contractuele verplichtingen die op ons rusten en, bij gebrek daaraan, volgens onze behoeften en in het bijzonder volgens de volgende principes: Verwerking en bewaartermijn

  • Contracten afgesloten met partners
    • 5 jaar vanaf het afsluiten ervan.
    • 10 jaar voor contracten van meer dan 120 euro die elektronisch zijn afgesloten.
  • Commerciële correspondentie (bestelbonnen, leveringsbonnen, facturen, enz.)
    • 10 jaar vanaf het einde van het boekjaar.
  • Gegevens verwerkt voor klantenwerving
    • 3 jaar vanaf het einde van de commerciële relatie (vanaf het einde van een contract) of vanaf het laatste contact van de partner (verzoek om documentatie, klikken op een link in een e-mail, etc.).
  • Bankgegevens
    • Worden verwijderd zodra de transactie is voltooid, tenzij de partner hier uitdrukkelijk mee instemt.
    • Als de transactie wordt betwist: opgeslagen gedurende 13 maanden na de datum van debitering.

Na de gestelde termijnen worden de gegevens gewist of na anonimisering bewaard, met name voor statistische doeleinden. Ze kunnen worden bewaard voor precontentieuze en gerechtelijke doeleinden. Partners worden eraan herinnerd dat het wissen of anonimiseren van gegevens onomkeerbaar is en dat we deze gegevens later niet meer kunnen herstellen.

4 – Gegevens van potentiële klanten

Soorten verzamelde gegevens

Niet-technische gegevens (afhankelijk van het gebruik)

  • Identiteit en identificatie (burgerlijke staat, achternaam, voornaam)
  • Contactgegevens (e-mail, postadres, telefoonnummer)
  • Beroepsleven/persoonlijk leven waar nodig

Technische gegevens (afhankelijk van gebruik)

  • Verbindingsgegevens (IP-adres, logs)
  • Browsergegevens (cookies, tracers, kliks)

Herkomst van gegevens

Wij verzamelen de gegevens van onze prospects van :

  • Gegevens verstrekt door de prospect (papieren formulier, visitekaartje, enz.) ;
  • Elektronische formulieren ingevuld door de prospect;
  • Gegevens die online zijn ingevoerd (website, sociale netwerken, enz.);
  • Registratie of inschrijving op onze online diensten (website, sociale netwerken);
  • Inschrijving voor evenementen die we organiseren;
  • Databases die door meerdere partners worden gedeeld, door al deze partners worden gevoed en gebruikt;
  • Lijst verstrekt door de organisatoren van evenementen of conferenties waaraan wij deelnemen;
  • Uitzonderlijke huur van databases;
  • Communicatie van contacten via gespecialiseerde bedrijven of partners.

Doeleinden en rechtsgrondslag

Afhankelijk van het geval verwerken we de gegevens van onze prospects voor de volgende doeleinden en rechtsgrondslagen:

  • Beheer van de prospectrelatie (legitiem belang van onze organisatie om haar activiteit te promoten);
  • Beheer van de evenementen die we organiseren (legitiem belang van onze organisatie om haar activiteit te promoten);
  • Verzenden van onze nieuwsbrieven of informatiefeeds (toestemming);
  • Animatie van websites met onze partners (legitiem belang van onze organisatie om haar activiteit te promoten);
  • Promotie van onze organisatie en toerisme op sociale netwerken (bijv. Facebook, X, YouTube, Instagram, LinkedIn) (legitiem belang van onze organisatie om haar activiteit te promoten);
  • Gedragsanalyse van prospects (legitiem belang van onze organisatie om de activiteit van haar prospects te analyseren);
  • Het uitvoeren van statistieken (legitiem belang van onze organisatie om de activiteit van haar prospects te analyseren).

Bewaartermijnen

De bewaartermijn voor de gegevens van onze prospects wordt bepaald in het licht van onze wettelijke en contractuele verplichtingen en, bij gebrek daaraan, volgens onze behoeften en in het bijzonder in overeenstemming met de volgende principes: Verwerking en bewaartermijn

  • Gegevens verwerkt voor wervingsdoeleinden
    • 3 jaar vanaf de datum van verzameling of vanaf het laatste contact van de prospect (verzoek om documentatie, klikken op een link in een e-mail, etc.).

Na deze periode worden de gegevens verwijderd of na anonimisering bewaard, met name voor statistische doeleinden. Ze kunnen worden bewaard voor precontentieuze en gerechtelijke doeleinden. Prospects worden eraan herinnerd dat het wissen of anonimiseren van gegevens onomkeerbaar is en dat we ze daarna niet meer kunnen herstellen.

5 Ontvangers van gegevens

We zorgen ervoor dat gegevens alleen toegankelijk zijn voor bevoegde interne of externe ontvangers die onderworpen zijn aan een passende geheimhoudingsplicht. Intern beslissen we welke ontvanger toegang heeft tot welke gegevens in overeenstemming met een autorisatiebeleid. Bovendien kunnen persoonlijke gegevens worden meegedeeld aan elke autoriteit die wettelijk gemachtigd is om er toegang toe te hebben. In dit geval zijn wij niet verantwoordelijk voor de voorwaarden waaronder het personeel van deze autoriteiten toegang heeft tot de gegevens en deze gebruikt.

  • Interne ontvangers Gemachtigd personeel binnen onze organisatie (personeel belast met receptie, marketing, relatiebeheer, dienstverleners en prospects, administratief personeel) en hun lijnmanagers.
  • Externe ontvangers
    • Toeristische partners die toegang hebben tot het gedeelde bestand waarin de gegevens kunnen voorkomen;
    • Dienstverleners of ondersteunende diensten;
    • Geautoriseerd personeel van de afdelingen die verantwoordelijk zijn voor de controle (Treasury, accountants, afdelingen die verantwoordelijk zijn voor interne controleprocedures, enz;)
    • Administratie, gerechtsfunctionarissen indien van toepassing.

6 Individuele rechten

Recht op toegang en kopiëren

Klanten, partners en potentiële klanten hebben het recht om bevestiging te vragen over het al dan niet verwerken van gegevens die op hen betrekking hebben. Ze hebben ook recht op toegang tot hun gegevens, d.w.z. het recht om alle informatie met betrekking tot de verwerking van hun persoonsgegevens te ontvangen. In een dergelijk geval moet de klant, partner of potentiële klant zijn verzoek zelf formuleren en mag er geen twijfel bestaan over zijn identiteit. Als dat niet het geval is, behouden we ons het recht voor om alle informatie op te vragen waarmee hij kan worden geïdentificeerd, zoals een kopie van een identiteitsbewijs. Klanten, partners en potentiële klanten hebben het recht om een kopie te vragen van hun persoonlijke gegevens die worden verwerkt. In het geval van een verzoek om een extra kopie, kunnen we echter eisen dat klanten, partners en potentiële klanten de kosten hiervan dragen. Als klanten, partners en potentiële klanten hun verzoek om een kopie van de gegevens elektronisch indienen, wordt de gevraagde informatie verstrekt in een algemeen gebruikte elektronische vorm, tenzij anders wordt gevraagd. Klanten, partners en potentiële klanten worden ervan op de hoogte gesteld dat dit recht op toegang geen betrekking mag hebben op informatie of gegevens die vertrouwelijk zijn of waarvan de mededeling niet bij wet is toegestaan. Het recht op toegang mag niet op een onrechtmatige manier worden uitgeoefend, d.w.z. op regelmatige basis met als enig doel de betreffende dienst te destabiliseren.

Bijwerking en rectificatie

We voldoen aan verzoeken om informatie bij te werken op schriftelijk verzoek van de betrokken persoon.

Recht op wissen

Het recht op wissen van klanten, partners en prospects is niet van toepassing in gevallen waarin de verwerking wordt uitgevoerd om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Afgezien van deze situatie kunnen klanten, partners en prospects in de volgende beperkte gevallen verzoeken om verwijdering van hun gegevens:

  • de persoonsgegevens zijn niet langer noodzakelijk voor de doeleinden waarvoor ze zijn verzameld of anderszins verwerkt;
  • wanneer de betrokkene de toestemming waarop de verwerking is gebaseerd intrekt en er geen andere rechtsgrondslag is voor de verwerking;
  • de betrokkene bezwaar maakt tegen verwerking die noodzakelijk is voor onze legitieme belangen en er geen dwingende legitieme reden is voor de verwerking;
  • de betrokkene bezwaar maakt tegen de verwerking van zijn/haar persoonsgegevens voor wervingsdoeleinden, waaronder profilering;
  • de persoonsgegevens onrechtmatig zijn verwerkt.

Recht op beperking

Klanten, partners en potentiële klanten worden geïnformeerd dat dit recht alleen van toepassing is in de volgende gevallen:

  • de juistheid van de persoonsgegevens wordt betwist door de betrokkene, gedurende een periode die ons in staat stelt om de juistheid van de persoonsgegevens te controleren;
  • de verwerking is onwettig en de betrokkene maakt bezwaar tegen het wissen van de gegevens en verzoekt in plaats daarvan om beperking van het gebruik van de gegevens;
  • wij de persoonsgegevens niet langer nodig hebben voor de doeleinden van de verwerking, maar de betrokkene deze nog wel nodig heeft om rechtsvorderingen in te stellen, uit te oefenen of te verdedigen; of
  • de betrokkene bezwaar heeft gemaakt tegen de verwerking, waarbij wordt nagegaan of de gerechtvaardigde gronden van de verwerkingsverantwoordelijke zwaarder wegen dan die van de betrokkene.

Recht op overdraagbaarheid

We willigen verzoeken tot gegevensoverdraagbaarheid in in het specifieke geval van gegevens die door klanten, partners en prospects zelf zijn verstrekt, op onze online diensten en voor doeleinden die uitsluitend zijn gebaseerd op de toestemming van de personen en de uitvoering van een contract. In dit geval worden de gegevens aan de aanvrager meegedeeld in een gestructureerd, algemeen gebruikt en machineleesbaar formaat.

Recht op bezwaar

Klanten, partners en potentiële klanten hebben te allen tijde het recht om bezwaar te maken tegen de verwerking van hun persoonsgegevens op basis van onze legitieme belangen, op gronden die verband houden met hun specifieke situatie. Wij zullen de persoonsgegevens niet langer verwerken, tenzij kan worden aangetoond dat er dwingende legitieme gronden zijn voor de verwerking die zwaarder wegen dan de belangen en rechten van de betrokkene.de belangen en rechten en vrijheden van de betrokkene, of voor de vaststelling, uitoefening of verdediging van juridische claims.

Recht om toestemming in te trekken

Klanten, partners en potentiële klanten hebben het recht om hun toestemming te allen tijde in te trekken wanneer de verwerking is gebaseerd op toestemming.

Geautomatiseerde individuele besluitvorming

Wij nemen geen geautomatiseerde individuele beslissingen.

Rechten na overlijden

Klanten, partners en potentiële klanten worden geïnformeerd dat ze het recht hebben om richtlijnen te formuleren met betrekking tot het bewaren, verwijderen en communiceren van hun postmortale gegevens.

Uitoefening van rechten

Voornoemde rechten kunnen naar keuze van de betrokkene worden uitgeoefend per e-mail of per post naar het volgende adres: 2, rue de la Colombière – 21200 Beaune; [email protected].

7 Aanvullende bepalingen

Optionele of verplichte aard van antwoorden

Klanten, partners en potentiële klanten worden geïnformeerd over het verplichte of optionele karakter van hun antwoorden door de aanwezigheid van een sterretje op elk formulier voor het verzamelen van persoonlijke gegevens dat aan hen wordt voorgelegd. Wanneer antwoorden verplicht is, leggen we uit wat de gevolgen zijn als u niet antwoordt.

Gebruiksrecht

Onze organisatie heeft van haar klanten, prospects en partners het recht gekregen om hun persoonsgegevens te gebruiken en te verwerken voor de hierboven beschreven doeleinden. Uitgebreide gegevens die het resultaat zijn van onze verwerking en analyse blijven echter ons exclusieve eigendom (gebruiksanalyse, statistieken, enz.).

Uitbesteding

Wij informeren u dat wij een onderaannemer van onze keuze kunnen betrekken bij de verwerking van uw persoonsgegevens. In dit geval zullen wij ervoor zorgen dat de onderaannemer zijn verplichtingen onder de AVG nakomt. Wij verbinden ons ertoe om met al onze verwerkers een schriftelijk contract te ondertekenen en hen dezelfde verplichtingen inzake gegevensbescherming op te leggen als aan onszelf. U kunt een kopie van deze garanties krijgen door te schrijven naar [email protected]. Daarnaast behouden wij ons het recht voor om onze onderaannemers te controleren op naleving van de bepalingen van de RGPD.

Grensoverschrijdende gegevensstromen

Onze organisatie behoudt zich het recht voor om te beslissen of persoonsgegevens al dan niet grensoverschrijdend worden verwerkt. Als persoonsgegevens worden doorgegeven aan een land buiten de Europese Unie of aan een internationale organisatie, zullen wij ervoor zorgen dat uw rechten worden gerespecteerd. Indien nodig zullen we een of meer contracten ondertekenen om de grensoverschrijdende gegevensstromen te regelen. U kunt een kopie van deze garanties krijgen door te schrijven naar [email protected].

Register van verwerkingen

Als verwerkingsverantwoordelijke verbinden wij ons ertoe een register bij te houden van alle verwerkingsactiviteiten die worden uitgevoerd. Dit register is een document of applicatie waarmee alle verwerkingen die wij als verantwoordelijke voor de verwerking uitvoeren, kunnen worden opgesomd. Wij verbinden ons ertoe de toezichthoudende autoriteit op haar eerste verzoek informatie te verstrekken aan de hand waarvan zij kan nagaan of de verwerking in overeenstemming is met de geldende regelgeving.

8 Beveiliging

Beveiligingsmaatregelen

Wij zijn verantwoordelijk voor het definiëren en implementeren van de technische, fysieke of logische veiligheidsmaatregelen die wij geschikt achten om de toevallige of onrechtmatige vernietiging, het verlies, de wijziging of de ongeoorloofde bekendmaking van gegevens te voorkomen. Hiertoe kunnen we de hulp inroepen van een derde partij van onze keuze om kwetsbaarheidsaudits of penetratietests uit te voeren met de intervallen die wij nodig achten. In elk geval verbinden we ons ertoe om in geval van wijziging van de middelen die worden gebruikt om de veiligheid en vertrouwelijkheid van persoonsgegevens te garanderen, deze te vervangen door middelen met betere prestaties. Geen enkele wijziging mag leiden tot een verlaging van het beveiligingsniveau. In geval van gehele of gedeeltelijke uitbesteding van de verwerking van persoonsgegevens verplichten wij ons tot het contractueel opleggen van veiligheidsgaranties aan onze onderaannemers door middel van technische maatregelen voor gegevensbescherming en de juiste personele middelen.

Inbreuk op gegevens

In het geval van een inbreuk op persoonsgegevens verplichten wij ons om de CNIL hiervan op de hoogte te stellen onder de voorwaarden die worden voorgeschreven door de RGPD. Als de genoemde inbreuk een hoog risico inhoudt voor klanten, partners en potentiële klanten, stellen we de betrokken personen op de hoogte en voorzien we hen van de nodige informatie en aanbevelingen.

9 Contacten

We hebben een functionaris voor gegevensbescherming aangesteld wiens contactgegevens als volgt zijn: [email protected]. In het geval van een nieuwe verwerking van persoonlijke gegevens zullen we de zaak vooraf voorleggen aan de functionaris voor gegevensbescherming. Als u informatie wilt of een specifieke vraag wilt stellen, kunt u contact opnemen met de functionaris voor gegevensbescherming, die u binnen een redelijke termijn antwoord zal geven op de gevraagde informatie of de gestelde vraag.

Recht om een klacht in te dienen bij de CNIL

Klanten, partners en prospects die betrokken zijn bij de verwerking van hun persoonsgegevens worden geïnformeerd over hun recht om desgewenst een klacht in te dienen bij een toezichthoudende autoriteit, namelijk de CNIL. CNIL, als zij van mening zijn dat de verwerking van hun persoonsgegevens niet in overeenstemming is met de Europese regelgeving inzake gegevensbescherming, op het volgende adres:

CNIL – Afdeling Klachten

3 Place de Fontenoy- TSA 80715 – 75334 PARIJS CEDEX 07

Tel: 01 53 73 22 22

Wijzigingen

Dit beleid kan te allen tijde worden gewijzigd of aangepast in geval van veranderingen in wetgeving, jurisprudentie, CNIL-besluiten en -aanbevelingen of praktijken. Elke nieuwe versie van dit beleid zal onder de aandacht worden gebracht van klanten, prospects en partners met alle middelen die wij bepalen, waaronder elektronische middelen (verspreiding per e-mail of online, bijvoorbeeld). Voor meer informatie Voor meer algemene informatie over de bescherming van persoonsgegevens kunt u de website van de CNIL raadplegen www.cnil.fr.

Sluiten